10 Nisan 2007

hatırlatma...





kaynak: kullanılan görüntüler ADD web sitesinden alınmıştır..

6 yorum:

Oktay dedi ki...

Şeriatçı basın ve uzaktan kumandalı kesimler 14 Nisan Cumhuriyet mitingine ve bu mitingi organize edenlere karşı yoğun bir karalama kampanyası başlattı..
Bunları görünce aklıma 2 kelime geliyor: "yusuf! yusuf!"

Jilfeym dedi ki...

ben de geliyoruum!biletimi aldım.

Oktay dedi ki...

herkesi bekliyoruz Ankara'ya :) şimdiden hoşgeldin... Benim katılmam gereken bir eğitim var hafta sonu, eğitim saatlerini mümkün olduğunca mitinge göre ayarlatmaya çalışacağım, en başından itibaren olmasa da, mutlaka orda olacağım tabii ki...

Jilfeym dedi ki...

gulfiiiiii diye bağırırsan seni beni bulursun: )
kırmızı saçlı, al yanaklı bir kızım:P

Oktay dedi ki...

mitinge(malesef) biraz gecikmeli katılacağım için, bağırmak için enerjim de fazla olur artık.. arada gülfi diye de bağırırız tabiii.. hem tezahurat gibi de olur :)

Jilfeym dedi ki...

: )))
iyi olur ya!:)
bakalım nasıl olacak miting?