30 Nisan 2007

bir-iki husus

yine ihmal ettim buraları, kısa kısa yazayım yeni haftanın ilk gününde;

öncelikle, bir önceki postda da belirttiğim gibi 23 Nisan'daki 3 günlük tatilden istifade, ilk dalış maceramı yaşadım.. Ankara'daki 2 günlük teorik eğitimin ardından Marmaris'te 3 günde 6 dalış yaptım.. ilk 4'ü daha çok kıyafetleri, malzemeleri tanımak, yüzeyde ve su altında yapılması gerekenleri öğrenmekle geçti.. Son iki dalış çok daha güzel ve eğlenceliydi.. Sonuçta brövemizi aldık, artık 1 yıldız dalıcıyız :) Ankara'da bile hava gülün güneşlikken Marmaris'te havanın kapalı ve rüzgarlı, rağmurlu olması pek hoş olmadı tabii.. özellikle ıslak dalış kıyafetlerini rüzgarda giymeye çalışmak (acemilik de var), henüz ısınmamış denize atlamak, işin zorlu taraflarıydı.. Ama son iki dalışta anlamlı derinliklere inip, keyifle balıkların arasında gezinmek hepsini unutturdu.. henüz denememiş olanlara şiddetle tavsiye ederim.. Sağlık yönünden bir engeliniz yoksa, herkesin yapabileceği bişey, zor değilmiş :) ben bile daldım :))



Kendimi bir konuda takdir ettim bu sabah.. şehir dışında olmadığım veya aksi bir durum olmadığı sürece haftada 3 gün spor yapmaya devam ediyorum.. Hem de sabah 6'da kalkıp, üşenmeden, zevkle yapıyorum... Bundan sonra da böyle sürecek umarım.. aferim bana :)

dün (29 Nisan'da) İstanbul Çağlayan'da yine yüzbinlerce yiğit insan toplandı, haykırdı.. Ben de orda bulunmayı isterdim fakat malesef yoktum.. Babam gitmiş ama gurur duydum :) 1000 Dirilmiş kıtayı bakalım bu sefer ne diye küçümsemeye çalışacaklar... milletin haykırışlarına daha ne kadar kulaklarını tıkayabilecekler..

sağlıcakla...

not: fotoğraf yeni geldi, ekledim posta.. fatih'in photoshop becerileri ile zenginleştirilmiştir :)

5 yorum:

Jilfeym dedi ki...

ben de gurur duydum..ama bak adamlar bugün acısını istanbul halkından çıkardı

Oktay dedi ki...

evet, burdan üzülerek seyrettim.. istanbul halkını resmen cezalandırmışlar.. yazık...

Jilfeym dedi ki...

ee hangisi sensin kii?

Oktay dedi ki...

ortadaki :))

elinde fotoğraf makinası olan benim.. ama tabii maskeyle regülatörle tanımak, ayırmak mümkün değil.. o sebeple burda rahat rahat sergiliyoruz zaten :) yoksa cosmopolis'de fotoğraf koyma alışkanlığımız yok biliyorsunuz...

Jilfeym dedi ki...

biliyoruz biliyoruz
ben de koymuyorum artık.:)
yani daha ne kadar dayanırım bilemiyorum..
: ))
hatta koyayım şimdi foto en iyisi hemen:)