22 Haziran 2007

kukalı saklambaç

gulfi'nin sobe'sine karşılık bir liste benden:

1. head over heels - ACCEPT
2. high hopes - Pink Floyd
3. seperate ways - Journey
4. tom sawyer - Rush
5. I am a mirror - The Alan Parson's Project
6. the one I love - R.E.M
7. sen de başını alıp gitme - Cem Karaca (linkte Nil Burak'la beraber söylediği versiyonu var)
8. kadınım - Tanju Okan
9. malagueña salerosa - Chingon
10. gemiler - Orhan Atasoy

sıralama herhangi bir öncelik gözetmeksizin yapılmıştır. Birini diğerinden daha çok seviyorum diyemiyorum.. Aslında 10 tane ile sınırlamak da pek mümkün değil, ilk aklıma gelen 10 taneyi sıraladım öylece, hemen aklıma gelmeyen, daha çok sevdiğim parçalar da var eminim bolca.. artık idare edin :))

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Sanırım bahsi geçen 'one' U2 one'ı ile aynı, ben bildiklerim arasında en çok onu seviyorum :) Bir de Tanju Okan'ın 'deniz ve mehtap'ı da güzeldir..

Pink Floyd'un bahsi de geçmişken (gerçi 'high hopes' 'dark side of the moon' da değil ama:)) benim için efsane olmuş şu sözcükleri yazmak isterim:

"there is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark"

Oktay dedi ki...

fea;
öncelikle U2'nun "one"ı da çok sevdiğim parçalardan birisi gerçekten.. Hatta bir konserde REM ile beraber söylemişlerdi o parçayı.. ama benim listedeki R.E.M'in parçası "the one I love" olacaktı.. sayende farkedip, düzelttim hemen.. ismini kısaltıp, eksik yazmışım biraz aceleden sanırım :)

Tanju Okan'ın parçalarının da hemen hepsini çok seviyorum ben, aralarından birini ön plana çıkarmak gerçekten zor.. Ama "Kadınım" yorum olarak en etkililerinden birisi..

Pink Floyd'dan verdiğin "bukle" için de çok teşekkürler :))

Oktay dedi ki...

bu arada listedeki parçalardan bulabildiklerime dinleme linki verdim, böylece kuru kuru konuşmamış olduk :) diğerlerine de bulunca veririm linklerini..

Jilfeym dedi ki...

8 tanesini biliyorum.5 tanesine yürekten katılıyorum, diğerleri için seni kınıyorum: )
şaka şaka: )

teşekkürler yazdığın içim, biraz gizem perdesinin kalkmasına neden oldu..
: )

şimdi sıra decato'da..:)

Oktay dedi ki...

gizem perdesini araladık, artık deşifre olduk yani? :)
"decato" şu anda etrafta kim, neler dinliyor ona bakıyordur.. alıntı da olsa bir liste yayınlar bize artık :)

decato dedi ki...

Cosmo rengarenk sahane bir liste sahiden. Fekat senden bunun gibi bin tane daha cikar kanaatimce.

Su anda playlistimde 1200 parca var. Hepsini de seviyorum. Simdi basladim yazmaya gonderiyi, birkac yila tamamlarim.

Jilfeym dedi ki...

deşifre oldun tabii Cosmooo
bütün iç dünyanı biliyoruz: )
hadi decato hadi decatooo

Oktay dedi ki...

Aman sevgili decato, övgüleriniz için çok teşekkürler.. gerçekten çok liste çıkar hepimizden..

Sizden de bir buklecik alabiliriz belki, ısrarlara dayanamayarak...

"decato bizi IF'e götür"

decato dedi ki...

Tamam birkac parca zikredeyim ben de ilk firsatta :)

(Itinayla IF'e gidilir)

Jilfeym dedi ki...

IF şimdi ankara'nın yeni "in" mekanı mı?:)
5 senedir uzaktayım, artık bilmiyorum da..
üüühühühühüh

Oktay dedi ki...

Ankara'da pek fazla "mekan" olmadığı için çok fazla bir in-out olayı olmuyor bildiğin gibi :))
Ama haklısın, bu tarz müzikler ve bizim yaşlardakiler için "IF" ve "Manhattan", daha bir club tarzı, taze gençler için de "overall" isimli mekanlar popüler..