17 Mart 2006

Gerekli Şeyler (Dergi Önerisi)


Uzunca bir aradan sonra merhaba,

Bu aralar okudugum seyler hakkinda biseyler yazmak istedim.. Kitaplar hakkinda sonradan bisiler yazacagim ama, su an kisaca bir dergi hakkinda yazmak istedim..
Derginin adi Gerekli Şeyler... Arka Bahce Yayinciliktan cikan Aylik Kultur Hobi Dergisi.. Daha once web sayfasindan takip ettigim ve bir arkadasimda gorup hizlica goz gezdirdigim bu dergiyi gecen gun kitapcida gezerken gorunce aldim (gecmis 3 sayisini).. Bikac gundur okuyorum, ve gercekten guzel bir dergi..

Oyunla, fantastik edebiyatla, RPG ile, ilginc icat ve gereclerle, sinemayla, dizilerle, bilim kurgu ile, cizgi roman ile, mizah ile ilgiliyseniz, siz de mutlaka okunacak biseyler bulacaksiniz dergide.. Ben begendim, umarim siz de okuyup, begenirsiniz.. Tabii cok detayli ve kapsamli bisey beklemeyin, genelde oz seyler...

Derginin 5. sayisi (Mart 2006) hakkinda kisa bilgiyi: http://www.gerekliseyler.com.tr/dergi/ adresinde bulabilirsiniz..

Gerekli Seyler & Arka Bahce hakkinda da:
http://www.gerekliseyler.com.tr

Hiç yorum yok: