15 Şubat 2007

Guinness


Güzel bir dizi izlerken, özenle soğutulmuş Guinness biranı yudumlamak ne kadar güzel!.. Burda reklam yapıyor gibi oluyor ama, hakediyor... (bence) dünyanın en iyi birası.. Uzun zamandır Türkiye'de satılmasını bekliyorduk.. Yaklaşık 1 senedir nadir de olsa, bulunabiliyor Guinness... Buldukça alıp, içiyoruz.. Yalnız, arkadaşlardan ve satıcılarından duyduğum kadarıyla ithalatçısı artık getirmemeye karar vermiş.. Sanırım beklediği getiriyi sağlamayınca vazgeçtiler.. Kalan stokları tüketmekle meşguluz.. Umarım bu haber asılsız çıkar, hatta biran önce yaygınlaşır da buluruz istediğimiz zaman biramızı.. En son Ansera Migros'dan aldım... Yukardaki fotoda görülen bardağın da son yudumlarını alıyorum şimdi.. Lezizz :)

2 yorum:

Admin dedi ki...

abi Guinness'i yıllardır insanlar anlatır dururdu, ben de nihayet yurtdışında bir barda görünce hemen sipariş vermiş ve heyecanla o bardağı elime almıştım. ilk yudumdaki hayal kırıklığımı unutamam. böyle cennetten çıkma bir bira beklerken ağzımda gazı kaçmış gibi ve boza kıvamına yakin bir bira vardı. hayalimde neler canlandırdıysam artık, beklediğimi bulamamıştım... o günden sonra birkaç kere daha denedim ama hiç ağız tadıyla içemedim mereti. keyifle içiyosunuz, imreniyorum valla sizlere :)

Oktay dedi ki...

guinness'in kendine özgü kıvam ve tadı var dediğin gibi.. bundan hoşlanmayanlar için mutlaka hiç çekici gelmiyordur :)).. seversen de üstüne lezzet yok ama.. alışılan bira tadı değil bence de.. bulduğum sürece içerim :)