14 Mayıs 2006

Kıtır

bir önceki konuyu (seperate ways) yazıp yattım dün gece.. sonra uyumadan önce aklıma "kıtır" geldi.. o parçayı dinlemekten en fazla zevk aldığım yerlerden biriydi kıtır.. eh hayatımın geniş bir döneminde de yer ettiğine göre, bir başlık atında bahsedilmeyi hakediyor dedim..

son bikaç yıldır eskisi kadar sık gitmesem de, üniversite hayatım boyunca geniş bir arkadaş çevresi ile birlikte çok yoğun bir şekilde takıldığım güzide mekan.. daracık bir ortam, sigara dumanına boğulmuş, pek de rahat olmayan tahta sıra ve masalar (hem de çok yıpranmış... gerçi 3 sene önce yenilediler masaları), kumpir, kokoreç, midye, tabii ki bira... dostlar... nerdeyse herkesi tanıdığınız (en azından aşina olduğunuz) bir mekanda olmak.. genellikle çalan güzel müzik (süleyman kötü bi moda girerse çekilmez olabilirdi de tabii)..

şimdilerde eskisi kadar sık gitmiyorum, gitsem de fazla kalmıyorum.. ama iyi ki varsın kıtır.. uzun yıllar biz sana para, sen bize güzel zaman geçirme olanağı ve dostlar kazandırdın...

bu kadar laftan sonra bu akşamüstü geçerken girip, bir bira içeyim eski günlerin anısına kıtır da...

sağlıcakla..

Hiç yorum yok: